2012/05/21

ZINEMA MUNDUAN MURGILDUTA


ZINEMA MUNDUAN MURGILDUTA




Noiz hasi zinen antzezten?
Nik duela hiru urte, nahiz eta aurretik gauzak egin.

Nola jakin zinen pelikularako castiga zegoela?
Anima antzerki eskolan ikusi nuen casting-ari buruzko informazioa.

Kontatu apur bat esperientzia.
Asko gustatu zait, hasieran arraro egin zitzaidan eta urduri ibili nintzen, baina azkenean primeran.

Antzezten jarraitzea espero duzu? Horretaz bizitzea agian?

Bai, gustuko dut eta, baina hobbytzat baino ez dut, ez dut uste horretaz bizitzea.

Ze pertsonai antzezten duzu pelikulan?
Protagonistaren laguna eta ezkutuko lehengusina nintzen.

Zenbat denbora eman zenuten pelikula grabatzen eta prestatzen?
Ni 12 egun inguru ibili nintzen.

Azaldu apur bat pelikularen istorioa:
Pelikulak neska itsu baten gorabeherak kontatzen ditu. Operatu beharra dauka, osaba berria ezagutu eta lagunen artean bulling-a bizitzen du.

Pelikula bukatu ondoren, ikusi duzue?
Ez, oraindik ez dut ikusita.

Nekagarria da pelikula bat egitea?
Ez, nahiz eta eszena berdina behin eta berriz errepikatzea pixka bat astuna egiten den.

Hainbeste kamerarekin, erraza izan zen antzeztea?
Kamara bakarra geneukan, beraz eszena bakoitza angelu ezberdinetatik behin eta berriz grabatu behar genuen.


Zein da pelikularen izena?
Camera oscura.

Noiz estreinatuko da?
Hasieran batean ekainean, Deustun, eta gero multizineetan egongo da.

Zein hizkuntzatan dago grabatuta?
Gaztelaniaz egina dago.

Aktore famaturen bat dago?
Hasieran osaba nahiko famatua zen, Victor Clavijo, nahiz eta nik ez nuen ezagutzen.

Giro ona zegoen aktoreen artean?
Oso giro ona zegoen, nahiz eta batzuetan beste batzuekin hobeto eraman.

                                                  GARAZI CADIERNO eta EIDER ITURRATE (4.A)

No hay comentarios:

Publicar un comentario