2013/04/11

OIHU ASKEA


OIHU ASKEA MUSIKA TALDEAREKIN
 

   Institutua gaztez osaturik dago eta logikoa denez bizitasunez beteta ere. Hori modu askotan agerian geratzen da, adibidez musikaren bidez. Hurrengo elkarrizketa horren adibide polita da. Gurekin Amaia Bosque, Endika Razkin eta Xabi Ortega ditugu edo, beste moduz batez esanda, “Oihu askea” musika taldea.

Noiz hasi zineten taldearekin? Nola? Zergatik?
Amaia: Orain dela bi hilabete, Iker eta ni whatsappetik adostu genuen, musika gustuko genuelako.
Nola erabaki zenuten taldeko izena?
Endika: Amaia inspiratuta zegoelako.
Bakoitzak zer instrumentu jokatzen duzue?
Iker Tamaio: Nik gitarra jotzen dut.
Endika: Nik baxua.
Amaia: Nik taldeko abeslaria naiz.
Xabi: Nik bateria jotzen dut
Non egiten dituzue entseguak?
Xabi: Bilbo Rocken egiten ditugu.
Zer nolako musika mota jokatzen duzue?
Amaia: Batez ere hardcore jokatzen dugu.
Iker: Baina batzuetan skape ere bai.
Egin duzue kontzerturen bat? Non? Noiz?
Amaia: Bai, hiru kontzertu egin ditugu kurtsoan zehar.
Zer nolako musika-taldeak gustuko dituzue?
Endika: Asko inspiratzen gara Iheskide, Vendetta eta Hesianekin.
Zein abesti jotzen duzu gehien edo gehien gustuko duzuena?
Xabi: Gehien jotzen duguna “Arrano beltzaren hegaldia” da.
Zein artistarekin inspiratzen zarete?
Xabi: Vendetta gustuko izan aparte baita beraiengan ere inspiratzen gara.
Hobby bat da edo lanbidez egitea?
Guztiok: Momentuz hobby bat da. 

   Mila esker denbora apur bat nirekin galtzeagatik eta ea zorte apur bat izango duzuen musikarekin. Animo!
                                                                  ASIER APARICIO SILVESTRE (3.A)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario