2013/04/12

MUSIKA SOLOKOETXEN



MUSIKA SOLOKOETXEN



 Solokoetxe ikastolan musikari ugari daude, gaur horietako batekin batu egin gara musikari buruz hitz egiteko. Neska da eta Nerea Elizalde deitzen da eta txikitatik jotzen du musika.

Zenbat urterekin hasi zinen musika jotzen?
Ni, bost urterekin hasi nintzen musika jotzen.

Zergatik? Norbaitek animatuta?
Musika jotzea gustuko dut baina egia esanda nire gurasoek ere animatu egin ninduten.

Zein instrumentu jotzen dituzu?
Momentu honetan trikitixarekin nago, baina oboea, pianoa eta xilofonoa jotzen ere badakit.

Zein da zure gustukoena? Eta jotzen ikasitako lehenengoa?
Akordeak jotzerakoan pianoa eta trikitixa dira nire gustukoenak. Jotzen ikasitako lehena pianoa da, nik txikitatik trikitixa jo nahi nuen baina musika eskolan ez zegoen lekurik, horregatik pianoarekin hasi nintzen, horrela atzamarrak mugitzen ere praktika hartzen nuen.

Non ikasten duzu musika jotzen?
Kepa Junkeraren “Lur soinuak” eskolan ikasten dut.

Gustuko duzu edota derrigortuta zoaz?
Betidanik gustuko izan dut musika jotzea, ez naiz inoiz behartuta izan musika ikastera.

Zergatik hautatu zenituen instrumentu hauek jotzeko?
Lehen esan dudan bezala pianoa atzamarrak mugitzen ikasteko hautatu nuen, baina trikitixa betidanik gustatu zait.

Talderen batean jotzen duzu?
Ez, ez dut inolako taldetan parte hartu.

Nagusia izatean musikaria izatea gustatuko litzaizuke?
Musika jotzen gustatuko litzaidake, baina horretan lan egitea egia esanda ez.

Musika entzuterakoan zein musika gustatzen zaizu?
Ia musika mota guztiak ditut gustuko.

Eta jotzerakoan zein musika aukeratzen duzu?
Musika jotzerakoan abesti arraroak jotzea gustatzen zait, ez betikoak.

      JULENE PIRIZ (3.A)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario