2012/06/20

MAITASUN GUTUNEN LEHIAKETA 4.DBH


MAITASUN GUTUNEN LEHIAKETA 4.DBH


LEHENENGO SARIA: Mikel Orrantia (4.C)


Gustoko dut haizea, askea delako.
Gustoko ditut loreak, ederrak direlako.
Gustoko dut itsasoa, batzutan lasai
beste batzutan haserre dagoelako.
Gustoko dut euria, egun txarrenetan
lasaitzen lortzen nauelako.
Gustoko dut belar freskoa, leuna delako,
Gustoko dut argia, bizia ematen didalako.
Zu gustoko zaitut, gustoko dudan guztia duzulako.



BIGARREN SARIA: Xabier Olaizola (4.B)


Jaio nintzenetik egon zara hor
beti geldirik, beti berdin
eta zurekin ez nagoenean
sentitzen naiz ezberdin.


Zure gorputz akoltsatuak
eta zure kolore gorriak
niri goizeko eta gauero
ateratzen dit irria.


Zurekin ikusi ditut:
Doraemon, Salvame eta 11 M-ko desgrazia handiak.
Familia eta lagunekin batera,
zu zara nire bizitzako oinarria.


Eta benetan esaten dizut,
zu zara sofa maitagarria!






HIRUGARREN SARIA: Alazne Varona (4.A)


Ez nekien zer egin, ez nekien zer esan, ea hau egitea pentsatu dut agurtzeko. Beti gogoan izango zaitut.


Duela urte batzuk
enteratu ziren
minbizia zenuen
ondo egon arren
zurekin egon ginen
animoak ematen
dena bukatu eta
guztiak pozarren.

Bigarren minbizia
izan zen gogorra
baina ez zenuen izan
maitasun beharra
borrokatzen hil zinen
hori da edarra
niretzat betirako
zu zara bakarra.
Agur, zure iloba gogokoena.




AIPAMENA: Garazi Oñederra (4.A)

Agur esateko prest nagoela uste dut. Aspaldi da azkenengoz ikusi zintudanetik, bi urte jada. Ez zen egun erreza izan, ezin negar baina irribarrea desagertuta. Ezin begiratu zure aurpegia, gertatu zena ametsa baino ez zela sinistu nahian.

Oraindik gogoratzen dut etxera iritsi eta zure hutsunea sentitu nuenean, zure usaina airean, baina zu etxetik at.

Aspaldi ahaztua nuen anekdota buruan, amama terrazan eta gu biok sukaldean, nik sei urte eta zu jada agure, aljebra niri erakutsi nahian. Desagertu zinenetik lehen irribarrea eta lehen malkoa agertarazi zidana.

Denbora joan ahala, gero eta urrunago ikusten nuen zure irudia, desagerraraziz, argazkietako espiritu bezala, azkeneko egunetan emandako geranioko lore zurietako espiritua, familiako zaindaria.

Urte baten astean zure gogoa bortitz ekarri zitzaidan baino, aljebra egiten ikasi eta matematika olinpiadetan sartu nintzenean. Nire burua imajinatu nuen, korrika nire aitite eta lehen irakasleari lortutakoa kontatuz.

Askok esan zidaten zerutik ikusi ninduzula, baina nik zer pentsatu jakin ez. Inoiz ez baitut horretan sinistu. Baina egia esan, zure arina hurbilago sentitu nahian sinesmenei atea ireki nien. Noizbait zuregana bueltatu eta X bat nola askatzen dudan erakutsiko dizudala amestuz, amama ondoan dugularik.

Agur aitite, ondo izan eta zaindu zaitez!

No hay comentarios:

Publicar un comentario