2012/06/19

MAITASUN GUTUNAK 1.DBH


MAITASUN GUTUNEN LEHIAKETA 1.DBH


LEHENENGO SARIA: Leire Cabrera (1.A)

Kaixo familia:

Maitasun gutun hau hitz laur egin beharrean bertsoz adieraztea erabaki dut, hona hemen:

1)
Nire familian bai
lau pertsona gara
guk egiten ditugu
pila bat algara
batera beti goaz
udan hondartzara
lan egin eta gero
goaz gu festara.
2)
Nire amak batzutan
bronka dit botatzen
nire onerako da
beti dut pentsatzen
beragaz egotean
nik dut disfrutatzen
kanpoan nagonean
dut aintzakotzat hartzen.


3)
Aitarekin barreak
dira egundoko
bere txisteak beti
ditut nik gogoko
berarekin batera
egin hainbat joko
nire aita nik bai
dut oso gogoko.


4)
Nire ahizpa beti da
oso paregabe
batzutan egiten da
etxearen jabe
gutxitan nirekin da
pixkat lotsagabe
baina ez naiz ezer ez
nire ahizpa gabe.
5)
Hau bai izango dela
gustuko eguna
oraintxe amaia baita
maitasun gutuna
ez dut nahi izan ni ez
ezer ez astuna
eskerrik asko eta
agur bai laguna.





BIGARREN SARIA: Ethan James Larsen (1.B)


AITARENTZAKO GUTUNA

Kaixo Aita:

Ba dakit ezin dizudala gutun hau zuri eman edo bidali edota esan. Baina ba dakit sentituko duzula esan nahi dudana.

Naiz eta ni txikia nintzenean joan zinen mundu hobe batera, oroimen polit eta on asko dauzkat zutaz. Gogoratzen naiz parkera eramaten ninduzunean eta biok jolasten genuenean bakero eta indioetara eta pilotarekin jolasten genuenean futbolera edo beisbolera. Gogoratzen naiz gure azkeneko kanpin bidaiaz eta ze ondo pasatu genuen elkarrekin.

Nik faltan botatzen zaitut eta zu nire heroia zarela jakitea nahi dut.

Maite zaitut.
Ethan




HIRUGARREN SARIA: Aitor Suarez (1.B)


AMA

Kaixo Ama:

Eskerrik asko beti hor egoteagatik, maitatzeagatik, nitaz ardura- tzeagatik, laguntzeagatik.

Jaio nintzen egunetik nirekin egon zara eta ez nauzu inoiz bakarrik utzi, beti lagundu didazu momentu txaretan eta onetan.

Eskerrak eman behar dizkizut ere bai egunero lanera joateagatik ni mantentzeko, hezteko, elikatzeko…

Etxean batera gaudenean ematen didazun maitasuna ere aipatu behar dut eta nigatik dituzun gauza guztiak ere bai. Oso pozik nago tokatu zaidan Ama edukita eta horregatik pentsatu dut karta hau zuri eskaintzea.

Eskerrik asko Ama.
Aitor




AIPAMENA: Izaro Astui (1.A)



MAITEMINDUTA NAGO

Kalean ikusi ta
maitemindu nintzen
eta gauero nago
zurekin pentsatzen
ni saiatzen naiz beti
zurekin mintzatzen
baina inoiz ez nauzu
zuk ni begiratzen

Klasean nago beti
zurekin pentsatzen
ez dut ezer egiten
ez naiz konzentratzen
baina zu inoiz ez zara
nirekin fijatzen
eta ni egunero
gehiau maitemintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario