2012/06/19

MAITASUN GUTUNAK 3.DBH


MAITASUN GUTUNEN LEHIAKETA 3.DBH



LEHENENGO SARIA: Mikel Egiguren (3.C)



BIHOTZA LAPURTU DIDAZU


Nire bizitza, zu gabe beltza eta hutsa da, eta zu, nire faroa zara. Gau amaigabe batean argitzen didan faroa. Zu agertzen nire mundua, mundu grisa, ostadar batek argitzen du.

Zu gabe bizitza ez da erraza, etengabeko ametz gaiztoa.
Zu gabe eze egiteko ez naiz kapaza.
Zu gabe bizitza ezberdina da.

Zurekin bizitza hobeagoa da, zurekin koloreak biziagoak dira eta bizitza zentzua dauka berriz ere. Zuk ematen didazu, alegia, zeu zara nire bizitza, zeu zara ederrena, ez dago zu bezalako beste neska.

Zu, loreen artean larrosa.
Zu, erroi artean enara.
Zu, ederren artean ederrena, zu maitea, bihotza lapurtu didazu.





BIGARREN SARIA: Ane Barros (3.B)



EZINEZKO GUTUNA


Nola esan maite zaitudala, ikusten zaitudan bakoitzean, hitzak nahasten baditut eta zuretzat ez banaiz existitzen?

Ez dakit, egia esan, ez dut espero erantzunik ezta zu hau jakiterik. Askotan begiratzen zaitut zuk jakin gabe, zure begietan eta irribarrean fijatzen naiz, eta nola ondo pasatzen duzun ia ezer egin gabe. Beti gustatu zait atsotitz hau: “Esperantza, galtzen den azkena da”. Baina kasu honetan ezin dut bete, esperantza ez dudalako.

Gustatuko litzaidake hau lagun minei gutxienez hau esan ahal izatea baina ez naiz animatzen. Sentipenak kontatzea niretzat ez da gustukoa, nigan inork egin ez duelako, eta lasai ez dut espero. Zugan sentitzen dudana aldatzea espero dut, nahi eta ez nahi.

Maite zaitut, maite ez nauzulako.
Bihotz-bihotzez.
Eider.



HIRUGARREN SARIA: Markel Gallego (3.C)



MAITASUN GUTUNA

Kaixo, neska eder agurgarria:

Zaila da niretzat hau esatea, baina asko maite zaitut. Zure izena entzuten dudanean, zuk ez izan arren, zutaz oroitzen naiz, eta argazki bat moduan nire bihotzean suaz markatua agertzen zara.

Zure begiak berdeak dira, eta ikusten ditudan bakoitzean, itsasoa, hondartza eta eguzkia ikusten ditut, eta zure ilea urre kolorekoa, arto zelai bat gogoratzen dut. Kontrastea polita, hondartza, kostako lekua, eta barrualdekoa, arto zelaia.

Zurekin nagoen bakoitzean, denbora, segundo bat balitz bezala igarotzen da, eta nire bizitza osoa ez zen nahikoa izango zurekin egoteko. Zurekin denbora asko pasatzen dut, baina zuk ez dakizu nire gustukoa zarela. Zu nitaz maitemintzea nire desio handiena da. Espero dut gutun hau zuri heltzea, baina ez naiz ausartzen nire izena jartzen.

P.D.: Zure izena ezti zaporea du.

Muxu bat.
Anonimoa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario