2012/01/20

ANDER, FUTBOLARI LOTUTAKO GAZTEA


Orain dela  gutxi 4ºDBHko Ander Espin bildu ginen apur bat gehiago bere ibilbide futbolistikoaz eta baita gauzez ere.

-        Zein futbol taldetan jokatzen duzu?
Bueno ba pasadan hilabeterarte Athleticen jokatu nuen baina orain Santutxu taldera joan naiz.

-        Zelan zoazte ligan? Emaitza onak lortzen ari zarete?
Momentuz txarto goaz baina azken partiduak irabazten ari gara.

-        Ona da zuen taldeko giroa ?
Bai, taldeko giroa oso ona da, ondo eramaten gara guztion artean.

-        Zelan eramaten zarete entrenatzailearekin, majoa da?
Oso ondo eramaten gara, Ibai Gomez da, Athletic-eko jokalaria eta berarekin oso erlazio ona dugu.

-        Ze poztutan jokatzen duzu, aldatzea gustatuko litzaizuke?
Orain eskumatik jokatzen dut baina ezkerretik jokatzea ere asko gustatzen zait.

-        Lorpen esanguratsuren bat eskuratu duzu?
Athletic-ekin bi edo hiru liga irabazi ditut, Santutxurekin oraindik ezer baina zerbait irabaztea espero dut.

-        Zein urterekin hasi zinen futbolean?
Nahiko berandu hasi nintzen hamar urterekin edo.

-        Zer espero duzu futbolaz? Bakarrik dibertitzea edo zerbait gehiago?
Momentuz bakarrik dibertitzea, baina ez litzateke txarto egongo egunen batean futbolaz bizitzea.

-        Forma fisiko onean jartzeko dietaren bar jartzen dizuete?
Lehen Athleticen bai, baina Santutxun ia ez.

-        Zaila da futbola eta ikasketak biak batera ondo ateratzea?
Bueno, nik suertea dut eta momentuz ez daukat arazorik ikasketetan.

-        Futbolaz aparte beste zaletasun bat duzu?
Ba…ez.


-        Aurten institutuan bukatuko duzu eta zer moduz azken urteetan hemen?
Oso ondo guztiekin, gainera nota onak atera ditut.

-        Zein da hoberena eta txarrena institututik zuretzat?
Onena igual jendea oso majoa dela eta txarrena igual zaharra denez instalazio batzuk ez direla oso onak.

-        Pentsatuta duzu zer ikasiko duzun (magistergo, medizina…)?
Ba ez, oraindik ez daukat oso argi.

                                         EZTIZEN ARTOLA eta LEIRE CABRERAK



No hay comentarios:

Publicar un comentario