2012/05/24

EDER, DANTZAREKIN BIRAKA


EDER, DANTZAREKIN BIRAKA





Zer da Jumpstyle?
Jumpstylea gazteek dantzatzen duten dantza modernoa da. Dantza honek arrakasta handia lortu du azken urteetan.

Zer desberdintzen da beste dantzaz?
Dantza hau hankekin bakarrik dantzatzen da, beste dantzekin konparatuz askoz gehiago nekatzen du horregatik 30 segundo soilik dantza daiteke.

Zer musika mota erabiltzen da hori dantzatzeko?
Jumpstylea dantzatzeko hardstylea erabiltzen da baina orain hardcorea ere erabiltzen da.

Zergatik gustatzen zaio?
Musika oso gustukoa dut eta era honetako dantza modernoak gustuko ditut.

Noiz hasi zinen?
2011ko irailaren 1ean.

Nola hasi zinen historia honetan?
Bideoak ikusi nituen youtuben eta gustuko hartu nuen.

Non praktikatzen duzu?
Normalean etxean praktikatzen dut beste bideo batzuk ikusiz.


Lagunak al dituzu Jumpstylea dantzatzen dutenak?
Bai.

Zenbat praktikatzen duzu astean zehar?
Normalean astean egun bat edo bitan ordu erdi, baina meeting-ak baino lehen egunero ordu erdi.

Janzkera mota berezia behar al da dantzatzeko?
Bakoitzak nahi duen janzkera erabil dezake baina normalena praketan txandala da.

Bideoren bat grabatu duzu? Non? Norekin?
Bai, bideo batzuk grabatu ditut. Normalean Zubiarte inguruan grabatzen ditugu.
Zer deritzote zure gurasoek zure zaletasun honetaz?
Nire gurasoek ez daukate oso gustuko dantza hau baina ez dute ezer esaten.

Meeting-etara joaten zara?
Bai, meeting batera joan nintzen Bilbon.

Noizbait lehiatu duzu norbaitekin? Eta zer moduz?
Ez dut inorekin oraingoz lehiatu.

Nagusitan horrekin jarraitzea gustatuko litzaizuke?
Bai, baina oraingoz soilik pentsatzen dut gaur egungoan.

Noraino heldu nahi duzu honekin?
Hobetu egin nahi dut gero jarraitu ahal izateko.

Zer esango zenioke Jumpstylea dantzatzen hasi nahi duen bati?
Musika gustuko izan behar du eta dantzatzeko ez dela soilik praktikatzea jumpstylea bizi behar da.

Gomendatuko zenuke?
Bai, estresa asko jaisten du eta indar eta erresistentzia handia hartzen duzu.

                  IRATI REVILLA (4.B)

No hay comentarios:

Publicar un comentario