2011/03/30

                  ERRESPETUAZ
Kaixo, ni Ander naiz eta nire ustez gustuko ditugun gauzaz eta ez ditugun gauzaz eztabaida pixka bat egitea ondo legoke, baina beti besteen gustuak errespetatu behar dira.

Nire klasean beti sortzen dira eztabaidak nesken eta mutilen artean gustuak ez direlako berdinak, eta beti ez dira ondo bukatzen, beti norbait hasten da oihukatzen eta denek umore txarrez bukatzen dute.

   Nik uste dut bakoitzak bere gustu pertsonala izan behar duela, eta besteen gustuak errespetatu behar dituela.


Txarto ere iruditzen zait mutil bati kritikatzea neskek (normalean) gustuko duten gauza bat gustuko duelako.

Beno hau da nik pentsatzen dudana, eta gustukoa izango duzuela nire artikulua pentsatzen hemen uzten zaituztet. Ezer gehiago esaterik gabe:

AGUR ETA ONDO PASA !!!!!

ANDER MEDINA (3ºA)

No hay comentarios:

Publicar un comentario